Helaas zijn we tijdelijk gestopt met het inruilen van mobiele telefoons en tablets Ben je benieuwd naar wanneer jij je oude toestel weer kunt inruilen? Houd deze pagina dan goed in de gaten.
Inruilmandje.
Voelt zich leeg.
Er zit helemaal niets in je inruilmandje..

Hulp nodig bij het inruilen?
Klik hier om te lezen hoe het werkt

Hogere inruilwaarde dan bij je provider
Verstuur je apparaat gratis
Ontvang binnen 7 dagen je waardebon
  1. Bepaal de waarde        
  2. Vul je gegevens in        
  3. Stuur 'm op        
  1. Kies je toestel
  2. Bepaal de waarde
  3. Vul je gegevens in
  4. Stuur 'm op

Is de ipad vrij van beschadigingen?


Wat valt er onder beschadigingen?

Heeft je toestel lichte gebruikerssporen zoals kleine krasjes op het scherm of de behuizing, dan is dit geen probleem. Je kunt gewoon ja kiezen.

Heeft het toestel een zichtbare beschadiging zoals:

  • een barst,
  • een scheur,
  • een verbuiging,
  • een deuk,
  • een vlek in het scherm,
  • lucht onder het scherm,
  • dode pixels,
  • vochtschade

kies hier dan nee

Is het scherm gebroken, of is er sprake van vochtschade?


Welke gebreken zijn relevant?

Als het scherm kapot is, of als er sprake is van vochtschade, vertegenwoordigt je telefoon helaas geen waarde meer, maar kunnen we 'm wel voor je recyclen.

Maar bij alle andere schade hebben we er nog wel wat voor over!

Werkt de ipad nog zoals het hoort?


Wat wordt hier precies mee bedoeld?

Het is wel de bedoeling dat de telefoon die je opstuurt nog werkt. Denk hierbij aan:

  • Je kan er nog mee bellen
  • Verbinding maken met wifi werkt nog
  • Bluetooth werkt
  • Alle toetsen en knoppen functioneren
  • De microfoon en speaker(s) doen het nog
  • De sensors werken nog
    • Nabijheidssensor: het scherm gaat uit als je de telefoon tegen je oor houdt tijdens het bellen
    • Acceleratiesensor: het scherm kantelt vanzelf als je de telefoon draait

Als één of meer van deze dingen het niet doet, werkt je telefoon niet zoals het hoort.

Is het toestel compleet?


Wat is compleet?

Accessoires en verpakkingen hoef je niet mee te sturen. Het zou wel fijn zijn als het toestel zelf compleet is. Dus inclusief:

  • Accu
  • Eventuele klepjes
  • IMEI-sticker
  • Sim tray

Zijn alle accounts verwijderd en is het toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen?


Over welke vergrendelingen en accounts gaat dit?

Zorg ervoor dat alle accounts verwijderd zijn voordat je het toestel opstuurt. Denk hierbij aan:

  • Find my iPhone
  • Android Device Manager
  • iCloud
  • Google account
  • Samsung account

Heb je alle accounts verwijderd, zet het toestel dan daarna terug naar fabrieksinstellingen. Zo weten we zeker dat we het toestel kunnen testen als het bij ons binnen komt.

Je iPad is nog precies €0 waard.

Helaas. Wij zijn er ook kapot van. Als je telefoon niet meer aan gaat, kunnen we 'm uit privacyoverwegingen niet accepteren.

Gaat je telefoon nog wel aan? Dan kunnen 'm wel gratis voor je recyclen. Zo helpen we het milieu een handje.

Een ander product inruilen Laten recyclen

Hoe haal je die accounts weg?

Heb je besloten afstand te doen van je smartphone? Dan doe je er goed aan om het toestel volledig te resetten. Een factory reset alleen is tegenwoordig echter niet meer genoeg. Om er zeker van te zijn dat jouw privégegevens niet achter blijven op de telefoon en in handen vallen van derden, raden we dan ook aan om niet alleen de gegevens op het toestel te wissen, maar ook jouw persoonlijke account los te koppelen. 

Hoe dit in zijn werk gaat verschilt per fabrikant. Hieronder helpen we je graag op weg en leggen uit hoe je voor jouw toestel kunt voorkomen dat anderen met jouw account aan de haal gaan. Het loskoppelen van jouw account maakt het mogelijk dat onze specialisten ook direct toegang te krijgen tot jouw telefoon, waardoor we - zonder vertraging - direct aan de slag kunnen met het testen en controleren. Wel zo fijn natuurlijk.

iCloud/Find my iPhone
Om Find My iPhone te deactiveren, voer je de volgende stappen uit:

  1. Ga naar icloud.com
  2. Log in met je Apple account
  3. Druk op 'Zoek iPhone'
  4. Selecteer bij 'Mijn apparaten' het juiste toestel
  5. Druk op Wis iPhone
  6. Tot slot druk je op 'Verwijder account'

Google Account
Let op! Voordat je aan onderstaande stappen begint mag je nog geen fabrieksherstel uitvoeren. Daarnaast moet er ook een werkende WiFi-verbinding zijn om de stappen met succes af te ronden.

  1. Ga naar Instellingen en vervolgens naar Accounts Druk op het Google-account en vervolgens op het ...-icoontje (3 puntjes)
  2. Kies uit de extra opties nu voor ‘Verwijderen’ óf ‘Synchronisatie uitschakelen’
  3. Voer je wachtwoord in wanneer hier om wordt gevraagd Is dit alles gelukt, dan verdwijnt het kopje ‘Google’ onder je Accounts
  4. Je kunt nu een Factory Reset uitvoeren om alle persoonlijke gegevens te verwijderen.
  5. Zorg er voor dat je, voor dat je dit doet, een back-up hebt gemaakt van je gegevens die je écht niet kwijt wilt.

Samsung Account
Om je Samsung account te verwijderen en je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen, voer je de volgende stappen uit:

  1. Maak een back-up van je persoonlijke gegevens wanneer je dit nog niet gedaan hebt
  2. Ga op je toestel naar Settings en kies vervolgens voor Accounts en Sync
  3. Druk op Samsung account Druk op Remove Samsung Account
  4. Er komt nu een bericht naar voren met de melding dat alle data verloren gaat
  5. Druk op Continue
  6. Voer je inloggegevens in wanneer dit gevraagd wordt om het account te verwijderen
Gelukt!

Apple iPad Air 64GB WiFi

overlay-tooltip